سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف های دوستانه

دخترها سری سوم

    نظر

گفته بودم جک از دختر ها میارم براتون خوب اوردم که کلی بخندیم بازم شرمندم ناراحت نشین ها یه وقتی جنبه داشته باشین ....

جک ها سری اول :

شباهت خانم ها با آگهی بازرگانی چیست؟ هر دو کلی حرف میزنند و شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیزی برای زمانی بیش از 60 ثانیه دوام نمی آورد.

کدام مورد کوتاه‌تر است؟ ا

لف) مدت خوشحالی بعد از قبول‌شدن در دانشگاه          ب) عمر پدر دانشجویان دانشگاه آزاد            ج) مانتوی خواهران دانشجو           د) پای فارغ‌التحصیلان نسبت به دستشان


زن از شوهرش میپرسه : عزیزم تو زن خوشگل دوست داری یا زن با شعور؟ مرده میگه : هیچ کدوم عزیزم من تورو دوست دارم...!!!بووووس


همه ی پسرا دوست دارند یه دختر گیرشون بیاد که مثل اسب نجیب باشه مثل سگ وفادار باشه ومثل گوسفند سر به زیر باشه اما بیشتر پسرا به آرزوشون می رسن و دختری گیرشون میاد که مثل اسب جفتک میندازه مثل سگ پاچه می گیره ومثل گوسفند نمی فهمه


بیادت باشه دنباله 3 چیز ندویی : 1ـ اتوبوس 2 ـ مترو 3 ـ دختر . حالا چرا؟ چون هر کدومشون برن10 دقیقه بعد یکی دیگه میاد

 

آدم به شش دلیل شانس آورده! چون حوا نمی تونسته بهش بگه: 1.من ادمت کردم 2.برو از شوهر مردم یاد بگیر 3.دیشب کجا بودی 4.پولاتو دادی مامانت 5.مامانم اینا 6.چرا به اون زنیکه نگاه کردی؟هاها؟


زنای ایرانی شباهت زیادی به کفش های ایرانی دارن از چه نظر ؟! هر دوشون دو روز قیافه دارن یک عمر دوام


فرق دختر های ایرانی با قورباقه میدونین چیه؟ نه بابا شوخی کردم ببخشید ای بابا نزن دیگه اصلا هیچ فرقی ندارین!!خیلی خنده‌دار


 شباهت دختر ها با مردها : اون هم سبیل دارن و سبیلاشون و تاب میدن صبح که بیدار میشن گلدونا رو اب میدن..!!


 اولی : یه ساله که ازدواج کردم هنوز یک کلمه با زنم حرف نزدم . دومی : مگه با هم قهرین ؟ اولی : نه ، چون من عادت دارم وسط حرف کسی حرف نزنم !!! دعوا


شباهت دختر خوب با دایناسور: نسل هر دو منقرض شده! حوا از آدم می‌پرسه: منو دوست داری؟ آدم میگه: مگه چاره دیگه‌ای هم دارم؟


  فرق باطری با زن چیست؟ باطری اقلا یک قطب مثبت داره ولی زن هیچ چیز مثبتی نداره!


وقتی یک طاووس برای ناز کردن و یک کلاغ برای قار قار کردن و یک روباه برای فریب دادن و یک تمساح برای اشک ریختن داشته باشی دیگه نیازی به زن نداری ببخشید

 

اگه بی ادبی شد قصد توهین به کسی یا شخص خاصی نبوده فقط محض خنده و سرگرمی

 

نظر ....نظر یادت نره